AKADEMIA BOKSU ®

450 kcal
45

minut

Intensywność: Poziom 3
Ograniczona liczba uczestników
40
Trenerzy:

W czasie godzinnych zajęć bokserskich można stracić nawet do 800 kcal, a 10 minut pracy ze sprzętem to 100 kcal mniej. Wynik uzależniony jest oczywiście od wagi ciała oraz intensywności treningu. Regularny trening bokserski pozwola szybko pozbyć się nadwyżki kilogramów, przyspiesza metabolizm, a także zamienia tkankę tłuszczową w ładnie wyrzeźbione mięśnie. Ponadto poprawia koordynację ruchową i wydolność naszego organizmu oraz wpływa pozytywnie na refleks i spostrzegawczość. Warto porzucić stereotypowe przekonanie o tym, że boks jest typowo męskim sportem, zarezerwowanym jedynie dla twardzieli. Nawet nie będąc wyczynowcem, można zyskać smukłą i ładnie wyrzeźbioną sylwetkę. A to nie jedyne zalety treningu bokserskiego.

Założycielem Akademii Boksu ® jest Krzysztof Chudecki – utytułowany zawodnik i trener boksu. W karierze amatorskiej stoczył ponad 330 walk, w tym 70 w lidze czeskiej. Ma na swoim koncie sukcesy zarówno indywidualne, jak i drużynowe. Jest medalistą Mistrzostw Polski, uczestnikiem Mistrzostw Europy, wielokrotnie sięgał po Puchar Polski, a z klubem PKB po tytuł drużynowego Mistrza Polski. Przez blisko 10 lat reprezentował kraj w kadrze olimpijskiej. Na zawodowym ringu zadebiutował w 2011 roku i do końca kariery był na nim niepokonany. Od kilku lat z powodzeniem realizuje się jako trener. Pracuje zarówno z profesjonalnymi pięściarzami, jak i amatorami – pasjonatami boksu oraz innych dyscyplin.

Treningi Akademii Boksu odbywają się cztery razy w tygodniu:

Poniedziałki – 20:15 (dostępne dla wszystkich posiadaczy karnetów w klubie StepONE Fitness Poznań)

Wtorki – 11:00*

Środy – 18:00*

Piątki – 20:00*

Rozgrzewka kombinacja szybkich i wolnych ruchów, które przygotują Cię na intensywny wysiłek i pozwolą osiągnąć stan koncentracji niezbędny do bezpiecznego treningu bokserskiego.

Dzięki ćwiczeniom bokserskim wzmocnisz główne grupy mięśni, poprawisz szybkość i koncentrację.

Ostatnie 10 minut to czas na wystudzenie organizmu i relaksację. Dzięki temu zwiększysz efektywność treningu.

  • Zwiększysz elastyczność i ruchomość stawów

  • Wzmocnisz mięśnie tułowia i brzucha

  • Poprawisz kondycję

  • Spalisz kalorie

  • Zredukujesz poziom stresu

  • Poprawisz swoje samopoczucie

  • Poprawisz zdolność koncentracji