FAQ - najczęściej zadawane pytania

  • Jak rozwiązać problem z rejestracją płatności kartą?

    Jeśli wybrałeś płatność kartą i napotkałeś problemy, skontaktuj się z infolinią banku, aby to zgłosić. Zapytaj o aktywację cyklicznych płatności elektronicznych oraz zmianę ich limitu. Twój bank pomoże Ci zmienić te ustawienia, tak żebyś mógł dokonywać płatności za Twoje członkostwo w StepONE. Poniżej znajdziesz podpowiedzi, jak zmienić limity w wybranych bankach:

    mBank:

    • zaloguj się do bankowości elektronicznej w mBanku,
    • wejdź w zakładkę „Moje finanse”, dalej zakładka „Karty” i kliknij na swoją kartę. Następnie kliknij na znaki na końcu kolumny „limity autoryzacyjne karty debetowej”,
    • upewniamy się, że zarówno w limitach ilościowych, jak i kwotowych przy transakcjach elektronicznych oraz telefonicznych i korespondencyjnych, nie ma żadnych „0”,
    • jeśli wszystkie limity są aktywne karta jest przygotowana do wprowadzenia do systemu;

    Alior Bank:

    • jedynie karty wypukłe mają funkcjonalność cyklicznych płatności elektronicznych – skontaktuj się z bankiem, aby uzyskać taką kartę lub zmień formę płatności na polecenie zapłaty po zalogowaniu na StepONE.
  • Czy można zapłacić gotówką za członkostwo?

    Nie oferujemy takiej możliwości. W naszych klubach nie ma recepcji, a wszystkie płatności są dokonywane automatycznie.

  • Czy w StepONE są kary za rezygnację z członkostwa?

    Nie. Dajemy członkom naszych klubów swobodę – możesz zrezygnować z członkostwa w dowolnym momencie w strefie klienta po zalogowaniu na naszej stronie internetowej. Wypowiedzenie można dokonać najwcześniej z dniem rozpoczęcia członkostwa i skutkuje ono z ostatnim dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano wypowiedzenia. Jeśli planujesz chwilową przerwę w ćwiczeniach np. z powodu wyjazdu za granicę warto rozważyć zamrożenie członkostwa, dzięki czemu utrzymasz gwarancję stałej ceny.

  • Czy automatyczne płatności nie oznaczają umowy?

    Automatyczne płatności nie oznaczają umowy – Twoje członkostwo jest przedłużane z miesiąca na miesiąc tak długo, jak długo chcesz pozostać członkiem StepONE. Możesz w dowolnej chwili zrezygnować, wypowiedzenie można dokonać najwcześniej z dniem rozpoczęcia członkostwa i skutkuje ono z ostatnim dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano wypowiedzenia. Możesz również wybrać inną formę płatności jednorazowej. Wtedy okres członkostwa określa konkretny karnet.

  • Dlaczego preferujemy w StepONE płatności automatyczne?

    Oferujemy tylko bezpieczne i automatyczne formy płatności, które dostępne są w każdym banku w Polsce i zapewniają pełną kontrolę dla płacącego, a nam umożliwiają pełną automatyzację rozliczeń. Dzięki nim członkowie naszych klubów wyrażając jednorazowa zgodę, nie muszą pamiętać o kolejnej płatności co miesiąc. Ograniczamy w ten sposób sytuacje typowe dla tradycyjnych płatności, gdy w przypadku zapomnienia o płatności, nie ma możliwości skorzystać z klubu. Nasz system pamięta o tym za ciebie.

  • Co zrobić jeśli transakcja kartą zostanie odrzucona?

    W przypadku polecenia zapłaty należy sprawdzić saldo konta w terminie płatności. Jeśli środki nie były wystarczające, należy zadbać o nie, ponieważ po kilku dniach nastąpi próba ponownego rozliczenia należności.

  • Jak zapłacić za członkostwo w StepONE?

    Płatność za karnet w klubie StepONE może być dokonywana zarówno przy użyciu karty płatniczej (Visa, VisaElectron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro) z funkcją płatności internetowych uprawniającą StepONE do obciążania rachunku bankowego Klubowicza, jak również poprzez skorzystanie z opcji przelewów elektronicznych za pośrednictwem Agenta Rozliczeniowego (przelewy24) w zależności od zdefiniowanej opcji płatności. Zarządzanie płatnościami odbywa się przez Portal Klubowicza po zalogowaniu na stronie www.stepone.pl. Masz możliwość pełnej kontroli rozliczeń w swoim banku – poprzez wgląd do historii transakcji w przypadku reklamacji lub możliwość odwołania lub zwrotu transakcji. Wystarczy do tego kontakt z Twoim bankiem.

    Więcej informacji na temat płatności: https://www.przelewy24.pl/rozwiazania-platnicze#platnosci-cykliczne-wiecej

  • Dlaczego w StepONE nie ma papierowych ręczników do wycierania urządzeń?

    W naszych klubach firma sprzątająca dba na bieżąco o czyszczenie sprzętu. Jednocześnie prosimy członków StepONE o wycieranie maszyn ręcznikami po zakończonym ćwiczeniu. Dzięki takim praktykom dbamy o środowisko naturalne.

  • Jaki sprzęt jest dostępny w naszych klubach?

    Aktualne informacje na temat urządzeń oraz sprzętu, jaki oferujemy w naszych klubach znajdziesz w zakładce „Poznaj klub” na naszej stronie (www.stepone.pl).

  • Czy w klubie jest dostęp do Internetu?

    Tak, w naszych klubach oferujemy bezpłatny dostęp do Internetu.

  • Czy w klubie znajduje się sauna, solarium, basen lub spa?

    Nie. Skupiliśmy się na zaoferowaniu światowej klasy sprzętu fitness w korzystnej cenie, co oznacza, że zrezygnowaliśmy ze zbędnych dodatków takich jak basen, sauna czy darmowy żel pod prysznic.

  • Czy w klubie są szafki oraz prysznice?

    Tak, zapewniamy prysznice, szafki i toalety. Szatnie wyposażone są w gniazdka dla suszarek. Szafki są zabezpieczone kłódkami, które mogą być kupione w naszych maszynach vendingowych w cenie 15 zł lub możesz zakupić je gdzieś indziej. Jest też kilka tzw. szybkich szafek niedaleko wejścia. Zgodnie z zasadami korzystania z klubu, wszystkie szafki muszą być zamknięte, jeśli są zajęte, i wykorzystywane tylko podczas trwania treningu. Pamiętaj: ze względów porządkowych szafki są opróżniane każdej nocy przez pracowników StepONE w godz. 2-4 rano.

  • Zapisałem się do klubu. Jak mogę się zalogować?

    Po dołączeniu do StepONE, na naszej stronie internetowej www.stepone.pl w prawym górnym rogu znajdziesz przycisk „Zaloguj się”. Wykorzystaj swój adres e-mail, którego użyłeś podczas rejestracji, lub nr pesel, jako login, a w polu „hasło” wpisz hasło tymczasowe przesłane na adres email podany podczas rejestracji. Jeśli nie widzisz wiadomości z hasłem w swojej skrzynce odbiorczej, sprawdź skrzynkę „Spam”. Jeśli i tam nie masz od nas wiadomości z hasłem, wejdź na www.stepone.pl, kliknij przycisk „Zaloguj się” w prawym górnym rogu i wybierz opcję: „Nie pamiętasz hasła?”. Na Twój adres e-mail zostanie przesłane ponownie, nowe tymczasowe hasło. Jeśli nadal masz problemy z logowaniem, zgłoś nam swój problem na adres: kontakt@stepone.pl.

  • Czy mogę zamrozić swoje członkostwo?

    Pamiętaj, że masz możliwość zamrożenia swojego członkostwa w dowolnym momencie, ze skutkiem na pierwszy dzień kolejnego okresu rozliczeniowego. Odmrożenie natomiast aktywne jest od dnia dokonania operacji „Odmrażam” i powoduje wygenerowanie pełnej raty za członkostwo, a także umożliwia natychmiastowy dostęp do klubu. Dzień odmrożenia jest nowym dniem naliczania kolejnych rat za członkostwo. Dotyczy karnetów na czas nieokreślony.

  • Dołączyłem do klubu przed otwarciem. Czy mogę zamrozić swoje członkostwo?

    Zapisując się do swojego klubu StepONE, opłacasz automatycznie pierwszy miesiąc swojego członkostwa. Dlatego zamrożenie możliwe jest od następnego miesiąca, a opcja dostępna w dniu następującym po otwarciu klubu. Dotyczy karnetów na czas nieokreślony.

  • Czy w klubie StepONE można skorzystać z usług trenerów personalnych?

    W klubie swoje usługi oferują trenerzy personalni akredytowani przez StepONE. Nie są oni jednak pracownikami klubu i wynagrodzenia za swoje usługi ustalają indywidualnie z klientem. Dzięki zasadom współpracy z klubem swoje usługi będą mogli oferować w najlepszych cenach na rynku. Karnety do klubu nie obejmują usług trenerów personalnych. Obsługa klubu dba o jego prawidłowe funkcjonowanie i może wyjaśnić jak działa konkretne urządzenie, jednak nie układa planów treningowych dla członków.

  • Dlaczego warto zapisać się przed otwarciem klubu?

    Po pierwsze dlatego, aby móc skorzystać ze specjalnej przedotwarciowej promocyjnej ceny (do godziny 23.59 dzień przed otwarciem), jak również zagwarantować sobie miejsce w klubie w momencie jego uruchomienia.

  • Czy przed otwarciem będzie można zobaczyć klub?

    Tak, każdy klub StepONE będzie udostępniony na kilka dni przed otwarciem dla wszystkich, którzy mają ochotę przyjść i zobaczyć klub na własne oczy jeszcze przed jego otwarciem i utwierdzić się w przekonaniu, że dokonali dobrego wyboru.

  • Czy oferujecie zniżki studenckie?

    W tym momencie StepONE nie oferuje zniżek studenckich, gdyż ceny członkostwa w naszych klubach zostały ustalone na poziomie dostępnym dla wszystkich, średnio o połowę niższym niż ceny u naszej największej konkurencji.

  • Co oznacza „Gwarancja stałej ceny”?

    Jeśli zdecydujesz się dołączyć do klubu przed otwarciem i tym samym skorzystasz ze specjalnej promocji na Karnet Open, gwarantujemy niezmienność tej stawki tak długo, jak zostaniesz z nami. Również osoby dołączające do StepONE po otwarciu klubu mają zagwarantowaną niezmienną cenę w jakiej zakupili Karnet Open – oznacza to, że nigdy nie podniesiemy ceny Twojego członkostwa tak długo, jak długo pozostaniesz członkiem i nie zrezygnujesz z naszego klubu!

  • Czy można wypróbować klub przed wykupieniem karnetu wstępu?

    Tak, istnieje możliwość zakupu jednodniowej wejściówki ważnej 24 h, poprzez naszą stronę internetową, wybierając „KUP KARNET”.

  • Czy klub StepONE oferuje zajęcia grupowe?

    StepONE oferuje zarówno wirtualne, jak i tradycyjne zajęcia grupowe. Wszystkie zajęcia nie wymagają dodatkowych płatności. Można w nich uczestniczyć w ramach wykupionego karnetu.

  • Czy klub akceptuje karty Multisport?

    Tak, honorujemy karty Multisport Plus (zobacz porównanie kart). Na chwilę obecną wejście możliwe jest tylko w godzinach pracy obsługi weryfikującej karty Multisport przez system czytników kart. U operatora kart Multisport trwają prace nad ujednoliceniem systemów informatycznych celem udostępnienia klubu 24 h, 7 dni w tygodniu dla osób posiadających karty sportowe.

  • Jak dołączyć do klubu?

    Cały proces rejestracji odbywa się przez naszą stronę internetową lub w kiosku znajdującym się przed wejściem do klubu i zajmie ci tylko ok. 5 minut! Bez wertowania umowy, których w StepONE nie ma, czy podpisywania dokumentów w recepcji (której w StepONE także nie ma).

  • Czy kluby StepONE są otwarte w święta oraz inne dni wolne?

    Tak, we wszystkie dni w roku. Możesz ćwiczyć w naszym klubie o każdej dogodnej dla Ciebie porze.

  • Co oznacza brak umowy?

    Oznacza, że ich nie wymagamy! Twoje jedyne zobowiązanie to opłacenie miesięcznego członkostwa, korzystając z przelewu internetowego albo karty kredytowej lub debetowej, tak długo jak chcesz być naszym członkiem. Możesz zrezygnować w każdej chwili. Wypowiedzenie to można wykonać najwcześniej z dniem rozpoczęcia członkostwa i skutkuje ono z ostatnim dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano wypowiedzenia.

  • Czy z klubu StepONE mogą korzystać osoby w wieku poniżej 18 lat?

    W chwili obecnej z przyczyn formalno-prawnych członkami StepONE mogą być wyłącznie osoby pełnoletnie.

  • Dlaczego potrzebujecie moich danych np. PESEL?

    Twoje dane są nam potrzebne ze względów formalnych dotyczących płatności, fakturowania oraz bezpieczeństwa członków klubu i np. pewności, iż osoby zapisujące są pełnoletnie. Jednocześnie nasz klub spełnia wszystkie wymogi GIODO, co gwarantuje bezpieczeństwo tych danych.

  • Jak wejdę do klubu, jeśli nie ma recepcji?

    W naszych klubach oferujemy innowacyjne rozwiązanie, dzięki któremu nie mamy tradycyjnej recepcji, a dostęp do klubu zapewniamy 24 h, 7 dni w tygodniu. Dzięki czytnikowi linii papilarnych przy wejściu do klubu nie musisz pamiętać o kolejnej karcie, którą musiałbyś/-abyś nosić w portfelu i mógłbyś/-abyś zapomnieć.

  • Czy zbieracie państwo odciski linii papilarnych i czy może je ktoś wykorzystać?

    Nie. Natomiast dostęp do Klubu oraz prawo do korzystania z usług oferowanych przez Klub uzyskuje się po pozostawieniu przy pierwszej wizycie w Klubie odcisku palca wskazującego (system określa charakterystyczne punkty linii papilarnych, tworząc mapę odcisku palca, następnie przypisuje dany odcisk palca do zarejestrowanego Klubowicza). System nie jest w stanie odwrócić procesu zapisu, aby ponownie uzyskać odcisk palca, system zapamiętuje jedynie obraz, mapę, nie realny odcisk, system binarny nie pozwala na użycie danych przez niepowołane osoby, czy chociażby takie instytucje jak policja).

  • Kto ponosi odpowiedzialność za przedmioty wartościowe?

    StepONE nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione na terenie klubu w tym rzeczy pozostawione w szafkach, w szatni oraz w sali fitness.

  • Jak zachowywać się w klubie?

    Przede wszystkim przestrzegaj regulaminu Klubu. Ze wszystkich przyrządów treningowych korzystaj w sposób ostrożny. Ruchome przyrządy takie jak hantle, krążki do sztangi itp. odnieś po użyciu na miejsce ich przechowywania.

    Zachowuj się zgodnie z zasadami współżycia społecznego. Agresywne zachowanie, wulgaryzmy itp. są niedozwolone.

    Zabrania się wstępu do klubu StepONE osobom będącym pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.