06
2021

Ważny komunikat dotyczący zmian w Strefie Klienta

Autor: j.kochanowicz

Drodzy Klubowicze,

nasz zespół nieustannie rozwija i udoskonala usługi dostępne w ramach całej sieci klubów fitness.

Jednym z wprowadzanych usprawnień jest zmiana systemu do obsługi naszych Klientów. Ta zmiana nie ma wpływu na korzystanie z dotychczasowych usług w klubach, a wiąże się z korzyściami w postaci nowych funkcjonalności.

Co się zmieni?

  • Aplikacja mobilna (dostępna wkrótce na system operacyjny IOS i Android), w której będzie można zarządzać swoim Kontem Klubowicza.
  • Dotychczasowa Strefa Klienta zmieni nazwę na Portal Klienta.
  • Zmiany będą wymagały Wasze hasła do Portalu Klienta.
  • Przed wejściem do klubu prosimy o ponownie zeskanowanie odcisku palca w kiosku sprzedażowym
  • Zmianie ulegną zasady zapisu na grupowe zajęcia fitness.

Jakie funkcjonalności będą dostępne?

W Portalu Klienta każdy Klubowicz będzie miał dostęp do:

  • swojego profilu
  • zapisów na zajęcia i historii zapisów na zajęcia
  • płatności
  • szczegółów kontraktu
  • historii wykorzystanych produktów
  • ustawień płatności
  • dokumentów

Aplikacja pozwala na:

  • śledzenie grafików zajęć
  • zapisy na zajęcia
  • ocenę zajęć i instruktora
  • ustawienie celu treningowego, np.: liczba kroków, dystans, spalone kalorie, liczba treningów
  • widok aktualnego członkostwa
  • śledzenie historii aktywności

To wszystko już w nowym systemie!

Prosimy o dokładne zapoznanie się i zastosowanie do poniższej instrukcji. Informujemy, że rejestracja na zajęcia przez Portal Klienta będzie dostępna od dnia 25.06.2021r.

  1. W celu aktywacji konta w nowym Portalu Klienta należy zalogować się na stronie: https://stepone.perfectgym.pl/ClientPortal2/#/Login
  2. Login to adres e-mail, który został podany przy podpisaniu umowy.
  3. Należy na nowo dokonać ustawienia swojego hasła, poprzez anulację starego hasła. W tym celu należy wybrać opcję „Nie pamiętam hasła”. Dalsze instrukcje zostaną dostarczone na maila.

Ważne: W dniu 24.06.2021 r. (ze względu na zmianę systemu) zakup karnetu w klubie nie będzie możliwy. Również w tym dniu wyjątkowo zapisy na zajęcia grupowe prowadzone będą poprzez kontakt telefoniczny z klubami w godzinach 6:00-22:00.

W razie jakichkolwiek pytań uprzejmie prosimy o kontakt bezpośrednio z zespołem wybranego klubu jednej z naszych sieci lub z Działem Obsługi Klienta, pod numerem telefonu 22 487 81 33, e-mail: dok@fitness.benefitsystems.pl, gdzie nasz zespół pozostaje do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 20.00. 

Z aktywnymi pozdrowieniami
Zespół StepONE

Drodzy Klubowicze,

Obecna sytuacja jest dla nas wszystkich trudna i zaskakująca. Walczyliśmy do ostatniej chwili o bezpieczne warunki do ćwiczeń dla Was, o możliwość prowadzenia zajęć przez naszych Trenerów, Instruktorów i cały Zespół, a także o odpowiednie przygotowanie całego StepOne na najbliższe tygodnie.

Niestety niezależne od nas okoliczności sprawiają, że nasze obiekty będą zamknięte aż do odwołania – liczyliśmy się z taką decyzją. Dlatego też dziękujemy Wam za wsparcie, cierpliwość i zrozumienie,  a przede wszystkim za odpowiedzialne podejście do ćwiczeń i treningów w naszych klubach.

Zapewniamy Was, że w nadchodzących dniach będziemy kontynuować pracę, by za jakiś czas móc znowu otworzyć nasze obiekty dla Was.

Tymczasem zachęcamy Was gorąco do dbania o siebie i Waszych bliskich oraz do podejmowania aktywności w warunkach domowych, o ile pozwala Wam na to Wasze zdrowie. Już wkrótce będziemy Was wspierać. Jesteśmy w kontakcie… i mamy nadzieję, że już niedługo zobaczymy się online :)

Zespół StepOne